Sawat-dii! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Kim Molen - WaarBenJij.nu Sawat-dii! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Kim Molen - WaarBenJij.nu

Sawat-dii!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Mei 2007 | Nederland, Deventer

Halloo!!
Jazeker, kimvdmolen.waarbenjij.nu zal opnieuw gevuld worden met hopelijk mooie verhalen, op dinsdag 10 juli vlieg ik voor 3 weken naar Thailand! Wat een heerlijke invulling van de zomervakantie!

Gelukkig nog alle tijd om rustig te kijken wat ik allemaal wil doen en zien. Goede tips zijn altijd welkom!!

Kus!

  • 29 Mei 2007 - 11:45

    Alya:

    Joehoe, geboekt!
    Goede keuze!
    Alya

  • 30 Mei 2007 - 11:37

    Henk:

    Onwijs goed van je en wat zal weer genieten van die heerlijke Aziatische cultuur!
    Geniet van je voorpret!!!!!!!!!!

  • 31 Mei 2007 - 18:43

    Senna:

    Wat heb ik toch een ondernemende tante! Geweldig dat je hebt geboekt en je hoeft nu niet eerder terug te komen hoor!!Mama kan niet wachten op de (weer) mooie verhalen en foto's, maarre, wel heeeel voorzichtig doen hoor en natuurlijk heel veel genieten.

    I love you, dikke kus.....

  • 03 Juni 2007 - 12:49

    Serena:

    Heeeeyy jufiie (K)!

    Alles goeed..
    met me wel hoor !
    maare ik zie dat u uw page hebt veranderd!
    nouu ik vind het hartstikke leuk!
    met al dat Groenne =P!

    maar ik moet weer eens gaan..

    Doeeeii (K). liefs Serena.

    i seeyah monday !!

  • 05 Juni 2007 - 18:53

    Karen:

    Hé Kimmie, ga je weer?
    Veel plezier, geniet ervan!!

  • 10 Juni 2007 - 07:32

    Daniecharlotsereen:

    Heeeeeeeeeeeeeeyyy ,,, Jufiee..

    ÁLLes Goeedd ?
    met onzz well ! alleen een beedje xMoeee.. !
    we hbben vnaf zaterdagg gelogereedd !
    en we hbben eigenlijk niet geslappen zowad in de caravan:P!
    en toen kwam er een hele dikke spin!
    en serena had nartuurlijk een vliegemeppe:P en mept die spin bijna dood:P.
    en toen bewoog die weer en toen pakte serena een klomp en sloeg hem plat als een dubbeltje:P

    Wel een Supppper Leuke & Lachwekkende avondd maar ook een enge :P!!



    maar wy moeten gaaann Doeeeeeeeii

    Groeetjes Danielle&Charlotte&Serena.
    tot maandag :D!

  • 20 Juni 2007 - 10:09

    Marleen:

    Hé Kim, nog bedank voor je lieve kaartjes hoor. Ik heb nog wel wat tips voor je, ik weet alleen nog niet wat je plannen precies zijn. Ik ben van Bangkok naar Changmai gegaan met de trein, onderweg bij een paar belangrijke plaatsen gestopt. Vanuit Changmai "de jungle" in en vanuit daar weer teruggevlogen (ja, ja) naar Bangkok. Vanuit Bangkok met de trein naar het zuiden waar ik op Koh Pahnang en op Koh Lanta heb gezeten. Als afsluiting om lekker te relaxen. Daarna met de bus terug naar Bangkok en naar huis. Dat was voor mij een maand Thailand in het heeeeel kort. Als je wat weten wilt, we kunnen nog een keer afspreken. Wij gaan 7 juli voor 4 weken naar Turkije met de auto. Ik hoor het wel. Groetjes, Marleen

  • 28 Juni 2007 - 16:06

    Fred Kemper:

    heel mooi, ik zie je in het restaurant in chang rai voor een portie nudel speciaal
    ben volgende week in chang rai
    laten we even contact houden ??
    www.fredkemper.web-log.nl
    veel plezier

  • 14 Juli 2007 - 12:24

    Simone:

    Hee!..
    Veel plezier, in THAILAND!
    Liefs simone.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 40532

Voorgaande reizen:

29 Juni 2008 - 30 Juli 2008

Nepal II

11 Juli 2007 - 31 Juli 2007

Thailand

02 November 2006 - 08 Januari 2007

Nepal I

Landen bezocht: