Final destination: Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Molen - WaarBenJij.nu Final destination: Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Molen - WaarBenJij.nu

Final destination: Bangkok

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

31 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Hoihoi,

laatste dag, laatste berichtje!!
Gistermorgen om 8.30u op Koh Tao in de taxiboot gestapt om ruim 14 uur later, slaperig, in de hitte van Bangkok uit de VIP-bus te rollen...
We werden van de pier van Koh Tao met een catamaran in 2 uurtjes naar Chumphon gebracht. Hier stond de bus al te wachten en gingen we snel op weg. Na de eerste film een korte lunchpauze onderweg, de 2e film was helaas in het Italiaans... ;)
Ontzettende regenbuien onderweg en toen we om 20.30u (geplande aankomsttijd) nog 110km voor Bangkok zaten wist ik zeker dat ik de oogjes nog wel even dicht kon doen.
Om 22.30u werd ik wakker van onrustige mede-bussers en HOERA, we waren er.
In de plofhitte en net wakker de rugzak weer op de, overigens nog erg pijnlijk verbrande, rug gehezen en wandelen maar. Vlak bij Kao San Road, DE place to be voor backpackers in Bangkok, een rustig Guesthouse gezocht met een kamer op de 4e verdieping.
Dankzij Buddhist lent day (vraag me niet wat het is...) werd er nergens alcohol verkocht dus heb ik me maar tegoeg gedaan aan een blikje ice-tea en ben lekker gaan douchen en slapen.

Vanmorgen op tijd wakker en op stap. Ben even langs het paleis gewandeld, niet naar binnen hoor, veel te veel mensen. Vervolgens naar de rivier en heb een boot genomen naar China Town. Geweldig. Elke straat lijkt zijn eigen producten te kennen. Een straat waar alleen maar bedpoten werden gemaakt, een straat met alleen maar Hello Kitty spulletjes, eentje waar je alles, maar dan ook alles EN in honderdvoud, voor je mobiele telefoon kan kopen.
Liep tegen de grootste schommel van Thailand aan en zag onderweg een Golden Mount. Prachtige maar simpele tempel met schitterend uitzicht over de stad.

In de benauwende hitte weer snel teruggelopen en even adempauze achter de computer.
Ga me straks te goed doen aan souveniers shoppen in het shopping imperium aan de Kao San Road en dan is het klaar.
Morgen om 9.00u stap ik in de airport bus en om 12.50u hang ik als het goed is in de lucht.
Woensdagavond land ik dan weer in Munster waar mijn lieve vriendje me op komt halen.

Wens iedereen een heel fijne vakantie, waar je ook heen gaat, en tot gauw!!


Dikke kus,

Kim :)

  • 31 Juli 2007 - 07:48

    Vriendje:

    Lekker sfeertje daar in Bangkok....en afzien voor je op zo'n feestdag!
    Nou, kom nou maar terug....allemaal lang genoeg geduurd. x

  • 01 Augustus 2007 - 17:57

    Rob, Josien En Senna:

    Allo ha!!

    Jaja, het zit er echt op. Je zit nu lekker hoog en droog en voordat je dit leest ben je zelfs al te kamperen geweest denk ik, maar dan heb je tenminste nog wat te lezen. Mooie afsluiter, nog ff lekker saampjes weg. Ik hoop dat je gauw deze kant op komt en dan kletsen we ff bij. Senna wil je graag haar nieuwe kunsten laten zien.

    Dikke kus van ons, doeidoei!!!!

  • 02 Augustus 2007 - 13:09

    Kimmie:

    He lieverd,

    Super zeg die reis. Ik vind het helemaal super voor je dat het zo mooi/leuk is geweest!!

    x Kim

  • 03 Augustus 2007 - 07:31

    Serena.:

    Heeeyy Mis Thailand :D.

    alles Goed ?
    Hierzo wel hoor ;)!
    ik denk dat u het daarzo heel leuk mooi en gezellig heeft gehad. :D
    Maar ik wens u een rustige terugreis !
    En nog een helle fijne vakantie verder!!
    En ik zie u nog wel een keertje :D.

    maar nu moet ik gaan Ciao.

    kuz .Serena (K).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 40467

Voorgaande reizen:

29 Juni 2008 - 30 Juli 2008

Nepal II

11 Juli 2007 - 31 Juli 2007

Thailand

02 November 2006 - 08 Januari 2007

Nepal I

Landen bezocht: