Het paradijs bestaat! (En ik heb het gevonden...) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Kim Molen - WaarBenJij.nu Het paradijs bestaat! (En ik heb het gevonden...) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Kim Molen - WaarBenJij.nu

Het paradijs bestaat! (En ik heb het gevonden...)

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Juli 2007 | Thailand, Koh Tao

Goeiemorgen tour-kijkend Nederland!!

Na een heerlijke reis van ruim 2 uurtjes op het dek van een snelle boot ben ik in het paradijs terecht gekomen!!
Wist niet dat het bestond maar wat is het hier prachtig zeg...

De komende 4 dagen houd ik me bezig met zwemmen, duiken, snorkelen, luieren in mijn hangmatje en alle andere geneugten van dien, wat een akelige plek... :)

Je zult dus weinig van me horen, heb geen tijd ;) Hihi!


Zonnige kus!

  • 26 Juli 2007 - 06:51

    Charlotte:

    Hoi Kim,

    Het is weer geweldig te lezen wat je allemaal mee hebt gemaakt. Wat een superplek zeg. Ben wel een beetje jaloers.
    Wij vertrekken zaterdag naar ons eigen paradijsje...

    Dikke kussen en tot gauw!

    L4 (of was het nu 5 of 6)
    LFS

  • 26 Juli 2007 - 09:42

    Senna:

    Sjeempie zeg, ik kom uit m'n bedje en zie alleen maar regen en jij kijkt gewoon uit op het echte paradijs!! Als ik later groot ben gaan we een keer saampjes he?? Beetje overbodig om te zeggen, geniet ervan, dat lijkt me duidelijk.....

    Dikke kus van papa en mama en een hele dikke knuffel van mij, doei!

  • 26 Juli 2007 - 14:46

    Liindsey:

    heey,
    heb je het een beetje naar je zin?
    zo te horen wel
    veel plezier met het zwemmen!!

    (k)kussjes lindsey!!

  • 26 Juli 2007 - 16:43

    Mams En Katjes:

    Om ècht jaloers op te worden hoor.Wàt een prachtige plek.Wij gaan wel door de regen en harde wind fietsen. Poezen worden steeds meer lui en slapen maar.
    Duik en snorkel ze.
    Liefs en knuffels van ons.

  • 26 Juli 2007 - 18:59

    Denise :

    Heey juf :P

    alles goed (H) vast wel :P
    het is daar mooi weer niet zo als bij ons :(;) maar ik kom nog wel even in de vakantie langs voor de cd :P maar ik ga maar weer eens ;):P:D

    xx Denise (K)!

  • 26 Juli 2007 - 22:43

    Henk:

    Wat nou regentijd....ammehoela....... ja, hier in Alkmaar! Bij jou alleen maar sunshine in paradise!!!! Ach...ieder krijgt wat hem/haar toekomt.
    Lief, geniet nog onwijs van je laatste weekje!x

  • 27 Juli 2007 - 15:11

    Tante Sietske:

    hallo Kim .
    geniet nog maar even deze week en luier ze. wij maken ons wel warm op de kermis. Oma heeft van de week de foto`s ook bekeken en moest je ook van haar en opa de groeten doen. Groetjes Ome Egbert en tante Sietske.

  • 28 Juli 2007 - 17:59

    Alya:

    Jeehhh... ik had ook een tijdje niet gelezen (zit helemaal in de verbouwing..), maar wat heerlijk allemaal!

    Toch gevaarlijk hé die vaders!

    Klinkt allemaal erg herkenbaar en ben dan ook zeer benieuwd naar de 'live' verhalen en alle foto's.

    Heb je de banana-pancakes ook al ontdekt? Waren absoluut mijn favoriet.

    Geniet ervan!
    Liefs Alya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 40465

Voorgaande reizen:

29 Juni 2008 - 30 Juli 2008

Nepal II

11 Juli 2007 - 31 Juli 2007

Thailand

02 November 2006 - 08 Januari 2007

Nepal I

Landen bezocht: