Nog 14 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Kim Molen - WaarBenJij.nu Nog 14 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Kim Molen - WaarBenJij.nu

Nog 14 nachtjes slapen...

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

27 Oktober 2006 | Nederland, Deventer

Volgens mij heb ik alles geregeld, nu alleen nog uitzoeken welke spulletjes wel en niet meemogen.

Dinsdag heb ik Peter en Jeanne van Stichting Hulp aan Nepal (http://home.wanadoo.nl/hulpaannepal/) ontmoet. Was erg gezellig.
Ze hebben me een stukje film laten zien van o.a. de school. Wel prettig om een beeld te hebben. Weet ik tenminste waar ik moet zijn, maandagochtend om 8.00u ;)

Malou (http://toedelou.waarbenjij.nu) heeft inmiddels een kamertje voor me gereserveerd in het Mustang Holiday Inn hotel, hihi. Beetje luxe mag wel die eerste nachtjes, toch?
Duzz, nu eerst nadenken. Alle goede tips zijn meer dan welkom!!

  • 29 Oktober 2006 - 18:27

    Marjan:

    Hoi Kim, veel succes met pakken, lastig he!!

  • 29 Oktober 2006 - 20:29

    Erica:

    Hoi Kim, succes met pakken en een hele mooie tijd in Nepal

  • 30 Oktober 2006 - 15:04

    Ester:

    Oh het is al bijna zo ver! Je klas ziet er echt super uit! Ik heb na vanmiddag al veel over Nepal geleerd. Ga je site straks zeker in de gaten houden!

  • 30 Oktober 2006 - 15:40

    Elske:

    Denk je er om dat je je werkhandschoenen nog niet inpakt, die heb je in Camperduin nog nodig!!!;)

  • 30 Oktober 2006 - 16:23

    Malou:

    niet teveel stressen he ;-)
    in nepal is werkelijk alles te koop !! ( en anders m,aken ze het wel voor je haha ;-) )

    tot snel!

    greeetzzzz

  • 31 Oktober 2006 - 17:02

    Jack:

    Dit jaar heb ik met diezelfde Peter en Jeanne een trektocht gemaakt in Nepal. Als webmaster van de website hulpaannepal was het een hele ervaring. Ik wens je alles succes toe en zal je adres ook op de site zetten.
    Namaste

  • 01 November 2006 - 10:06

    Rob En Josien:

    ha die KIM,we hopen dat je een goede vlucht hebt en lekker gaat genieten.wel op tijd terug zijn voor je neefje of nichtje!!!! groeten rob en joost

  • 03 November 2006 - 15:10

    Floor Jessica Mirre:

    hoi juf!!

    alles goed??
    wij zitten nu op school hihi...de vissenkom zijn we aan het schoonmaken en jij zit lekker loempia's te eten!!! hihi...geintje
    we vinden het heel jammer dat je naar nepal gaat maar ook wel weer leuk en verdiend!!!:D

    hihi..groetjes floor jessica en mirre:D;D

  • 05 November 2006 - 13:59

    Francis En Karen:

    Wij zien je niet meer voor je vertrekt. Wensen je veel plezier en hopelijk hoor je nog voor vrijdag dat je een nieuw achterneefje of -nichtje hebt. Veel liefs!!

  • 05 November 2006 - 20:01

    Brigitte En Papa:

    Nog een weekje en dan gaat het avontuur beginnen, spannend hoor.We rekenen wel op een verslag hoor.

  • 05 November 2006 - 20:17

    Brigitte:

    Denk je om de nieuwe regels op Schiphol, wat je wel en niet meenemen mag

  • 06 November 2006 - 18:43

    Henk En Bea:

    Hai Kim.We wensen je een goede vlucht en een fijne tijd in Nepal.

  • 06 November 2006 - 20:38

    Annemarie:

    Dag lief Juffie
    We gaan je missen in de klas met sinterklaas en kerst Als je weg gaat.
    Maar we hopen dat je het daar fijn en leuk hebt in Nepal en dat je gauw weer terug komt

    P.S
    Zet Voral Veel foto`s op je site
    P.P.S Blijf aan ons denken
    1000
    -xxxxxxxxxxxxxxxx- Annemarie

  • 07 November 2006 - 11:24

    Siimone:

    Heey Juffie,
    Nog 2 nachtjes slapen!
    Nou ik wens je een hele fijne reiis! En ik ga zeker je site bijhouden! =D
    Ik vind het ook heel jammer dat je er niet bij kan zijn met Sinterklaas & Kerst!
    Maar met juf Ramona wordt het ook super gezellig!
    Nou ik ga heel heel heel erg missen .. Ahum Ahum!
    Maar kgaa .. xx
    Siimone!

  • 07 November 2006 - 11:24

    Mirre:

    Hoi Juffie!!

    Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover, wel jammer dat je weg gaat maar ook wel weer leuk!! wel jammer dat je er niet bent met sinterjkaas en kerst
    maaarrrrrr...ik ga je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    erg missen!!!!xxx....uhum....xxxx*_*
    hihi....smaksmaksmak.....xxxx....smak groetjes en kussie's Mirru

  • 08 November 2006 - 09:15

    Joke:

    Wil je de pimpelpaarse speculaastrommel mee?!
    Tot vrijdag!

  • 08 November 2006 - 17:32

    Mama Ida:

    Hoihoi, hier ook een berichtje van je moedertje.
    Ik wens je een goede vlucht
    en ik zal goed op je katjes passen. Geniet van alles wat je tegenkomt. Tot morgenavond, dan doen we nog ientje toe!!!!

    Oant moan!!!!

  • 08 November 2006 - 18:31

    Mijneke:

    dag lieve Kim, op de valreep: heb het goed en geniet van deze unieke ervaring!
    dikke kus van Mijneke

  • 09 November 2006 - 20:11

    Baby Tolboom:

    Hay tante Kim, hier nog even een klein berichtje van mij. Ik zit nu nog lekker te spartelen, maar ik kan niet wachten om je te zien. Geniet van alles daar en ik laat het je zo snel mogelijk weten als ik er ben.

    Dikke knuffel......

  • 10 November 2006 - 11:24

    Bart:

    heej juf
    hele goede reis en veel plezier..
    ik hoop dat je een internet cafe vind!!
    groetjes bart

  • 10 November 2006 - 13:53

    Jeroen Malestein:

    Hi Kim, ik ben net iets te laat om je 'n goede reis te wensen, want volgens mij zijn die 14 nachtjes nu wel om. Ik hoop dat je 'n goeie vlucht hebt gehad en dat de eerste uren in Nepal zijn zoals je verwacht had. Héél véél plezier, succes & geluk daar. Vrgr Jeroen

  • 10 November 2006 - 15:56

    Denise:

    hoi lieve juf kim

    wij gaan je heel erg missen maar het ook wel leuk met juf Ramona maar ik wens je veel plezier in Nepal

    groetjes en 1000000
    xxxxxx van denise

  • 10 November 2006 - 17:33

    Serena:

    heii jffi,

    icke miis je nu al...!
    m kvind dat je naar 5 jaar
    al jvrije tijd opgegeven hebt om te spren!!
    je ht verdiend hbt..!
    nou kwens jsuper veeeeel
    pleziir.................
    (vooral 10uur n ht vliegtuig ztten...!)
    ahum ahum:f
    kga ecgt elke dag kiiken
    op DE SITE:p

    nou kben uit gebabeld....

    x-x-x
    sereentje

    juffi I miis yo
    houvnjeé wil je nooit meer
    kwijt yo are mii angel....
    nou te veeel om op te noemen.




  • 10 November 2006 - 18:24

    Jessiica:

    hoihoi
    ik denk dat je dit nie zult lezen voor eind van de week (of langer)
    maak heeeel veel pleziier en vergeet onsz niet daar zijn ze lief maar wij zijn liever!!
    juf ramoona is lief
    maar jij bent liever
    ze zegt dat jij egt een leuke juf bent en dat je die maar weinig ziet in hollandia
    nou groot gelijk
    je hebt geluk want je kan mee naar dalfsen voor de school handbal

    nu doen me vingers pijn van het typen

    doei

  • 11 November 2006 - 22:05

    Anneloes:

    Hallo kim,

    Hoe is de reis gegaan? Veilig aangekomen? ik ben erg benieuwd naar alle verhalen, dus ik hou de site goed in de gaten....!

    Groetjes Anneloes

    Ps, laat je even weten of je in Nepal ook mannen met .... (je weet wel)... tegen komt??? Haha!

    Heel veel plezier en geniet ervan!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Nepal I

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2007

Souvenier uit Nepal

03 Januari 2007

"Please sit down,wait just a minute."

01 Januari 2007

Update from middle east

31 December 2006

The end of the journey.

29 December 2006

Toeval bestaat niet...
Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 40509

Voorgaande reizen:

29 Juni 2008 - 30 Juli 2008

Nepal II

11 Juli 2007 - 31 Juli 2007

Thailand

02 November 2006 - 08 Januari 2007

Nepal I

Landen bezocht: