Kimmie in the chaos!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Kim Molen - WaarBenJij.nu Kimmie in the chaos!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Kim Molen - WaarBenJij.nu

Kimmie in the chaos!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 November 2006 | Nepal, Kathmandu

Lieve allemaal!!

Ik zit nu al 5 minuten naar het schermpje te staren en weet gewoon niet waar ik moet beginnen!
Na alle stress op Londen Heathrow en DOHA airport ben ik om iets na 16.00 geland op Tribuvan Airport Kathmandu. Na een paar mooie stempels opgehaald te hebben kon ik kiezen uit 3 bagagebanden. Geen flauw idee welke de juiste was.
Bleek achteraf ook niet uit te maken want m'n bagage was er toch niet...
Een boel stampij gemaakt, papieren ondertekend en maar gaan. Bij de uitgang tussen honderden taxichauffeurs, fluitende en roepende nepalesen, gelukkig Malou herkend. Ik kreeg van haar direct een sjaal om mijn nek voor een 'gelukkige tijd in Nepal'. Super :)
Toen met de auto van het hotel door de stad... wat een chaos!! Overal auto's, riksja's, fietsen, mensen, koeien en honden. En een lawaai. Iedereen lijkt kriskras door elkaar te rijden (er zit systeem in zeggen ze) en hangt voortdurend op de toeter. Heel bijzonder.
Naast het geluid ook allemaal vreemde geuren. Een mengelmoes van wierook, uitlaatgassen en riool.
In het hotel (verwacht niet te veel voor 400 rupies, ongeveer 4 euro) een prima kamer voor mij alleen.
Gisteravond met Malou en andere vrijwilligers van stichting Veldwerk wezen eten. Lekker en spotgoedkoop. Zo ook nu net ontbeten met croissants, jam, verse jus voor nog geen 2 euri ;)

Ik ga op zoek naar de school om aan te geven dat ik wat later begin. Eerst de bagage terecht.
Natuurlijk zal ik ook de eerste foto's maken en ze zo snel mogelijk op de site zetten.

Namasté!!

• 12 November 2006 - 08:03

Ester:

Hey Kim,

Fijn te horen dat je goed aangekomen bent! Wat een chaos zeg! Inmiddels je bagage al terug gevonden? En je hebt ook al aardig wat contacten gemaakt?
    Nou, veel plezier en ben benieuwd naar je foto's! Liefs Ester

• 12 November 2006 - 10:19

Jessica En Anøukkk:

heey juffi

fijn dat je goed bent aangekomen en hbe je jej bagage al terug?? verder nog heel veel plezier en morgenm hgebbebn we juf marieke doegh namsate doegh groetjes onzz

• 12 November 2006 - 10:20

Ilse:

Nemastè,
    O'wat een pech juffie ik hoop dat je het daar leuk hebt, bij ons gaat het supper!Ik ben ook benieuwd naar de 1e paar foto's
    Groetjes: Ilse

• 12 November 2006 - 11:43

Sanne:

He kim!!

Vanuit het regenachtige nederland ga ik met plezier je belevenissen volgen. Wacht met spanning op je foto's!!

liefs Sanne

• 12 November 2006 - 11:52

Marjan:

hoi kimmie,

tis toch wat,een gedoe. Je bent in ieder geval goed aangekomen. De rest komt wel.....
    liefs jenieke en marjan.

• 12 November 2006 - 14:07

Coos:

Nog maar zo kort daar en dan al zulke avonturen... dat belooft wat! Was een goeie test voor de rest van de tijd. We volgen met spanning jouw reis daar en vernemen wanneer je je hebt kunnen verschonen... echt balen natuurlijk van die zoekgeraakte bagage!!! Wat betekent Namasté?
    Liefs en dikke zoen van Coos

• 12 November 2006 - 16:57

Denise:

hoi juf

ik ben blij dat je het daar zo leuk vind en wij vinden het ook leuk bij juf Ramona

nou nog heel veel plezier
    in Nepal

groetjes en 100000 xxxxx

van denise

• 12 November 2006 - 17:55

Jack Klazina:

Die bagage is wel lastig maar als je zelf ok bent is alles te doen. Leuk he al dat onbekende. Besef je dat wij maar op een klein beschermd stukje leven. Veel geluk en wij kijken uit naar het vervolg.

• 12 November 2006 - 18:36

Bart:

heej juf,

fijne reis gehad?
    was zeker wel lang!
    hier alles goed.
    ook bij juf ramona.
    maandag gaat juf solisiteren bij een jeugdgevangenis en dan hebben we juf marieke.
    ik hoop dat je je bagage snel weer hebt.
    ik blijf kijken op je site en wachten tot de foto's er zijn.

groetjes Bart.

• 12 November 2006 - 20:04

Serena:

haii

icke wou dt u er bij was..
    ( bij handbal:p )
    dolle pret:f
    kampioone kampiooné..!
    we begnnen al te zingen
    voordt we zeker wisten dt we gewnnen hdden..!
    maar we hdden wel gewnnen
    maar dt wist u zeker al we hdden u gebeld

nou nocg veel plizier

x-x-x
    serena

• 13 November 2006 - 16:07

Simone:

Hee Juff..
    Kimmie iin de chaos HAHA!
    Maar het iis heel gezellig hiier in het mooie HOLTEN!
    Lekker slecht weer!
    Hoe iis het weer daar dan; Lkkr;Koud;Warm!
    Maar we missen je nu al!
    Kzeg elke keer .. Wat zal juf nou aan het doen zijn!
    Maarr eenn leuke tijd daar! Geniiet er maar van,
    En heel veel xxxxx en groetjes van.. Siimone! #

• 14 November 2006 - 00:27

Dennis:

Leuke herkenbare verhalen. maar:
    wij willen foto's! Wij willen foto's! Wij willen foto's!

• 18 November 2006 - 17:43

Marjan:

Hoi Kim,
    Mooie foto's. Wat een straten....onvoorstelbaar!En je bedje?? Nog erger dan een koude tent, haha.....Groetjes Marjan.