Souvenier uit Nepal - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Kim Molen - WaarBenJij.nu Souvenier uit Nepal - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Kim Molen - WaarBenJij.nu

Souvenier uit Nepal

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

30 Januari 2007 | Nederland, Deventer

Lieve allemaal,

Alweer bijna een maand in Nederland en inmiddels heb ik het 'gewone' leventje weer aardig opgepakt.
Aan Nepal word ik nog dagelijks herinnerd. Er zijn nog zoveel mensen die het fijn vinden de foto's te zien en de verhalen te horen. Heerlijk!
Ook genieten mijn Salmonella'tje en ik nog dagelijks van de anti-biotica die ik daarvoor moet slikken. Elke dag een ei-of-meer eten heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworpen ;).

Wekelijks krijg ik mailtjes uit Nepal, van vrienden over de hele wereld die me nog even laten meegenieten van hun avontuur of van nepalese vrienden die herinneringen ophalen aan de fijne tijd die we hadden.

Een deel van alle (2250!) foto's heb ik af laten drukken en in een paar prachtige albums geplakt. De rest van de souveniers staan uitgestald in de woonkamer.
Ik eet minstens 2x in de week Dal Bhat met een heerlijke pickle en curry.
De herinnering aan Nepal zal hopelijk nog lang heel levend zijn.

En het allermooiste kadootje is toch wel onze prachtige prinses Senna!
De afgelopen 4 weken ben ik al 2x een paar dagen op Texel geweest en wat is ze lief, wat is ze mooi en wat hoop ik haar nog vaak te zien!

Lfs, Kim

  • 02 Februari 2007 - 16:40

    Serena:

    Hoii

    ik vind ht fijn datt
    wé onzse Oude juff weer
    terugh hebben..!:p
    maar út was ook leuk met
    juf Ramona..
    maar ik mOet weer gaan..:)

    xx Serena.

    P.S vnnavond opendag op de WardenbOrg..

  • 03 Februari 2007 - 17:45

    (juf) Marloes:

    Hoi Kim,
    Ik heb al je verhalen gelezen. Best spannend allemaal en wat een geweldig onthaal van de klas met zo'n bord vol namen. Dat is echt iets voor het klasje. Succes met de cito komende week en dan lekker bezig met de musical.

  • 04 Februari 2007 - 12:41

    Serena:

    Hoii

    de Opendag op de Wardenborg
    was leuk ik heb de hele scoOl gesien..(denk ik.)
    nOuja het meeste dann..
    maar ik heb allemaál Oude
    bekende gezienn..
    diie Bij ons op scOol hbben
    gezetun..
    maar út iz all weer Bijna
    tyd voOr de CiitO..

    xx Serena..
    ogh 2 dagun.

  • 14 Februari 2007 - 10:04

    Serenaa!!:

    HalloO

    ik weet niet wath ik Hierr
    neer mOet settun!!
    maar uhh iCk ga soO met
    Anouk Spelen..

    xx Serena

  • 23 Februari 2007 - 17:31

    Denise:

    heey :D

    fijne vakantie :p
    en veel plezier in de vakantie ;)

    maar ik ga weer doei

    xxxxxxxx denise :o

  • 16 Maart 2007 - 16:15

    Manuela:

    hooi juf Kim,
    ik dacht ik kijk ng even op de site van jou en wat ik nog even wou zeggen leuke foto´s nouw ik moet gaan doeii Groetjes manuella

  • 24 Maart 2007 - 14:13

    Adinda:

    heeee (K)

    alles goed?
    met mij wel =D


    XX adinda

  • 06 April 2007 - 09:42

    Adinda:

    heeeeeeee (L)
    alles goed met mij wel!
    maar Amsterdam was leukk ;)

    XX adinda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Nepal I

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2007

Souvenier uit Nepal

03 Januari 2007

"Please sit down,wait just a minute."

01 Januari 2007

Update from middle east

31 December 2006

The end of the journey.

29 December 2006

Toeval bestaat niet...
Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 40480

Voorgaande reizen:

29 Juni 2008 - 30 Juli 2008

Nepal II

11 Juli 2007 - 31 Juli 2007

Thailand

02 November 2006 - 08 Januari 2007

Nepal I

Landen bezocht: